divendres, 18 d’octubre del 2019

PRESENTACIÓ

Hola a tots i a totes😊

Abans de tot m'agradaria presentar-me. Em dic Paula Cortijo Ríos, tinc 19 anys i aquest curs estic estudiant el segon any de cicle superior d'Educació Infantil. 

Aquí, aniré penjant les activitats i propostes relacionades amb el mòdul d'Habilitats Socials que estic cursant. 

La intenció per la qual he creat aquest blog és per poder compartir amb vosaltres les meves experiències, pensaments i aprenentatges durant aquest segon curs a través de les activitats, excursions i temaris que aniré impartint.

També us donaré la meva opinió a través d'articles, vídeos i informació que trobi per internet que m'agradaria compartir-vos perquè pugueu conèixer-me una mica millor.

Moltes gràcies i espero que us agradi!!👍💗.

Esta maestra educa con el corazón (con imágenes) | Frases para ...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

TANCAMENT DEL BLOG

Aquesta és l’última entrada que postejaré en aquest blog. Espero que tota la informació i opinió que us he compartit a través d’aquesta pla...